Special Projects

Thursday, August 27, 2015

Sepakat Membawa Berkat PI1M Melawat Kampus UUM



ANJUNG TAMU ONLINE (25 Ogos): Cerminan kesepaduan, kesefahaman, kekitaan dan semangat kerja berpasukan Pusat Internet 1Malaysia (PI1M) telah mengundang 20 Pengurus dan Penolong Pengurus PI1M dari seluruh Negeri Kedah untuk melawat UUM.

Senario ini persis dengan pepatah Melayu yakni “Sepakat Membawa Berkat” amat bertepatan dengan tujuan mereka yang datang dari daerah Langkawi, Yan, Guar Chempedak, Pokok Sena, Langkawi, Napoh, Jerlun, Kodiang, Gunung Hilir dan sebagainya semata-mata bagi mendapat pendedahan dan ilmu di Sintok.

Kebelakangan ini, kerja yang sepakat dijadikan role model dalam semua aspek bagi menjulang kejayaan. Oleh itu, dengan kerjasama International Telecommunication Union (ITU-UUM), bengkel Information, Communication, Technology (ICT) dianjurkan khas untuk mereka. Bahkan Welcome Centre dipilih sebagai destinasi pertama lawatan mereka untuk terapkan pengenalan awal.

“Terima Kasih memperkenalkan UUM kepada PI1M”, “Bangunan ini sangat cantik”, “Penuh dengan maklumat berkaitan UUM”, demikianlah antara maklum balas yang disampaikan kepada Welcome Centre oleh Mohd. Jasmin Sabu selaku Pengerusi PI1M, Kedah.

Seterusnya, mereka diiringi oleh Pegawai Penyelidik Sosial ITU, Nadzirah Mahmud untuk melawat Pusat Sukan, Masjid Sultan Badlishah dan lain-lain tempat yang menarik di kampus UUM.

0 comments:

Post a Comment

RSS

Bookmark and Share
 |  Cetak!
Related Posts with Thumbnails

Widget